Jameson jest niekwestionowanym numerem jeden sprzedaży na świecie wśród irlandzkich whiskey. Delikatny, gładki smak, potrójna destylacja oraz motto - Sine Metu, Bez obaw to cechy charakterystyczne irlandzkiego lidera. Wymienione walory konsumenci będą mogli odkryć podczas licznych degustacji, które organizowane będą w dniach 1-12 sierpnia w największych polskich miastach.
W ramach letnich aktywności Jameson wyrusza w niecodzienną trasę po Polsce wykorzystując sprowadzony specjalnie na tę okazję Jameson Bus. Zaplanowane w tym czasie spotkania z konsumentami poprowadzi ambasador marki w Polsce - Marcin Rogulski. Ambasador odkryje tajniki łagodnego smaku Jameson’a a dodatkowo zaprezentuje proste receptury koktajlowe na lato. Wszyscy uczestnicy wydarzenia otrzymają certyfikat potwierdzający ich przynależność do grona ambasadorów marki Jameson.
Akcja promocyjna marki potrwa 12 dni. Swoim zasięgiem obejmie kluczowe lokalizacje na klubowej mapie. Już 1. sierpnia Jameson Bus zatrzyma się na swoim pierwszym przystanku w Krakowie, następnie odwiedzi: Opole, Łódź, Toruń, Bydgoszcz. W dniach 8-10 sierpnia na trasie przejazdu znajdzie się Sopot. Kolejne dwa dni imprezowych przystanków planowane są w Jastrzębiej, a sam finał akcji Jameson zapowiada w Szczecinie.
Przed każdym klubem na trasie Jameson Bus’a zostanie wyznaczona specjalna strefa: rozłożona świeża trawa oraz zaaranżowane miejsce dla autokaru. Ambasador Jameson’a profesjonalnie przeszkoli ekipę barmańską w klubie, a hostessy będą zachęcać do odwiedzenia oryginalnego wnętrza busa. Wszyscy chętni mogą liczyć na pamiątkowe tatuaże z wybranym przez siebie motywem wykonywane w strefie Jameson Bus.
Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.