Oszczędzamy czas, redukujemy koszty, zwiększamy Państwa zyski ...
Wybierz serwis
Nowe produkty i usługi
Strona główna
Informacje biznesowe
Twoja kariera
Giełda pracy
Giełda ogłoszeń
Zapowiedzi
Targi i wystawy
Hotele w Polsce
Konkursy i pokazy
Restauracje w Polsce
Mistrz poleca - Przepisy
Serwis hotelarski
Filmy Gastronomiczne
HACCP
5555 porad
Alkohole
Rodzaje win
Wino?
Flavours of Portug...
Wino
Muzeum Polskiej Wó...
Szlakiem meksykańs...
Polacy piją coraz ...
Mróz niekorzystnie...
Enoturystyka w Pol...
Dekantacja wina - ...
Ballantine’s...
Wielkie wina z gwa...
Irlandzka Whisky w...
Nowy Dyrektor Brow...
Guinness i Kilkenn...
Trzy medale dla ru...
Kolekcja wyjątkowy...
Alkohol to odpowie...
Ambasadorowie w wa...
Ogólnopolski Salon...
Forum ekspertów
Forum dyskusyjne
Akademia Gastrony
Katalog produktów
Katalog firm
Prezentujemy obiekty
Stowarzyszenia i organizacje
Wydawnictwa branżowe
Katalog firm
Dodaj firmęnew!
Ostatnio dodane firmy
Urządzenia i sprzęt
POSbistro
Watersystem
Heute Service
Robot - Coupe
HellCold
M&M Gastro
Caffetea
Manitowoc Foodservice
Iguana - Gastro
Demi Co.
Artykuły spożywcze
Secpol
Iglotex
Stówka - Pizzola
Belgium`s Best
Menos
ABC Espresso
Caffetea
Sokołów
Nektar Natura
Uzdrowisko Wysowa S.A....
Podział branżowy firm
Urządzenia i sprzęt
Profesjonalne zmywarki
Zmywarki do restauracji
Zmywarki do gastronomii
Sprzęt barmański
Wyposażenie gastronomii
Wyposażenie hoteli
Wyposażenie restauracji
Sprzęt gastronomiczny
Urządzenia gastronomiczne
Meble hotelowe
Piece konwekcyjno – parowe
Chemia do restauracji
Odzież i tekstylia
Chemia do gastronomii
Meble nierdzewne
Meble gastronomiczne
Artykuły spożywcze
Sosy i marynaty do gastronomii
Warzywa mrożone do gastronomii
Makarony dla gastronomii
Kawa dla gastronomii
Artykuły cukiernicze
Artykuły piekarnicze
Przyprawy gastronomiczne
Owoce morza
 Pomoc,  Poczta
Alkohole
Guinness i Kilkenny powiększą ofertę Grupy Żywiec


W samym szczycie sezonu Grupa Żywiec do najbogatszego i najbardziej zróżnicowanego portfela piwnego dołączą najbardziej znane piwa Irlandii - Guinness oraz Kilkenny Red. Od początku lipca br. potentat polskiego rynku piwa dostarcza dumę Zielonej Wyspy do sklepów detalicznych, super i hipermarketów, hurtowni oraz pubów i restauracji. To kolejna odpowiedź firmy dystrybuującej m.in. Żywca, Heinekena, Paulanera i Desperadosa na potrzeby zgłaszane przez polskich konsumentów złocistego trunku

Grupa Żywiec poinformowała o zawarciu umowy z firmą Diageo Guinness Continental Europe (DGCE) dotyczącej dystrybucji jej kultowych marek - Guinness oraz Kilkenny Red na polskim rynku. Nowa umowa dystrybucyjna wzbogaca ofertę Grupy Żywiec a DGCE pozwoli skonsolidować w jeszcze większym stopniu istniejącą platformę dystrybucyjną w kategorii piwa.

Guinness to najbardziej znane w Europie piwo typu „stout”, dostępne w ponad 150 krajach i konsumowane w ilości ponad 10 mln kufli dziennie. Guinness charakteryzuje się niepowtarzalnym goryczkowym smakiem, ciemno-brązową barwą i niepowtarzalną kremową pianą. Unikalność Guinnessa z nalewaka będzie można doświadczyć w blisko 300 pubach w całej Polsce. Dodatkowo, dzięki unikalnej technologii puszek, konsumenci również w domu mogą serwować perfekcyjnego Guinnessa z gęstą, kremową pianą.

Nowe produkty w portfelu Grupy Żywiec to również dobra informacja dla właścicieli sklepów. Teraz u jednego z prawie 1000 przedstawicieli handlowych Grupy Żywiec działających na terenie całego kraju, mogą oni złożyć jedno zamówienie na kilkanaście różnych piw. Piwo należy do najszybciej rotujących i przez to najbardziej zyskownych towarów w polskich sklepach. To również doskonałe uzupełnienie oferty właściciela 5 browarów, kierowanej do lokali gastronomicznych.

Obok premiowych lagerów (np. Żywiec, Heineken), piw pszenicznych (Paulaner hefeweizen i weizen), porterów (Żywiec Porter) czy unikalnych na polskim rynku piw typu ale (Mastne, Belgijskie Pale Ale) - stout (Guinness) jest już 5-tym stylem oferowanym przez potentata polskiego rynku piwa. Siłą Grupy Żywiec jest najbardziej zróżnicowana oferta na polskim rynku piwa – ze 100 aktywnych do tej pory Firma dystrybuowała aż 14, w tym m.in. Żywca warzonego nieprzerwanie od 1856 r., chmielową Warkę, która jest sponsorem polskiej reprezentacji w piłce nożnej, dwusłowowego Stronga o szlachetnym smaku, pszenicznego Paulanera w dwóch odmianach, Desperadosa o smaku tequili czy Tatrę z segmentu ekonomicznego. Wyróżniającą częścią tej oferty są piwa regionalne – Specjal, który pozostaje największym piwem regionalnym w Europie pomimo, że jest dostępny tylko w woj. warmińsko-mazurskim, pomorskim i częściowo kujawsko-pomorskim, Leżajsk z bardzo silną pozycją na Podkarpaciu, Królewskie, które w 2010 okazało się najpopularniejszym piwem w Warszawie i Mazowszu, gdzie jego sprzedaż była wyższa niż reklamowanych w TV silnych marek konkurencji i wreszcie Brackie – niszowe piwo warzone metodą otwartej fermentacji w Brackim Browarze Zamkowym w Cieszynie, dystrybuowane w powiatach żywieckim, bielskim i cieszyńskim. Trzy pierwsze piwa regionalne od maja br. dostępne są w wariancie niepasteryzowanym. W tak urozmaiconym zestawie – uzupełnionym o Guinnessa i Kilkenny - każdy Polak znajdzie swoje ulubione piwo.

"Obecnie, gdy polscy konsumenci poszukują smaków dla odmiany, Grupa Żywiec oferuje najbardziej zróżnicowany portfel gatunków piwnych m.in. pszenicznego Paulanera, Desperadosa o smaku tequili, żywieckiego portera a od dziś piwa typu stout i red ale " - powiedziała Anna Bizon, Marketing Manager Grupy Żywiec.

Przedstawiciele firmy Diageo Guinness Continental Europe, bardzo zadowoleni z nowej umowy dystrybucyjnej, oświadczyli: "Ta decyzja stanowi odzwierciedlenie istniejącego w Europie trendu konsolidacji branży piwnej, w związku z którym firma DGCE analizuje możliwości lokalnego rozlewu GUINNESS ORIGINAL do butelek wszędzie tam, gdzie jest to uzasadnione”.

Grupa Żywiec podjęła decyzję o poszerzeniu swojej oferty o dwa niepowtarzalne piwa w momencie, gdy polski rynek tkwi w stagnacji a polscy piwosze poszukują nowości.
Rozpoczęcie dystrybucji Guinnessa i Kilkenny to kolejny krok zapowiedzianej przez Firmę aktywizacji polskiego rynku piwa. Od początku roku piwny potentat zatrudniający ponad 5500 pracowników zmienił już opakowanie Warki, wprowadził większe opakowanie Desperadosa piwa o smaku tequili (580 ml), przeniósł piwo dwusłodowe Strong ze spadającego segmentu piw mocnych do piw premium a także wprowadził unikalną butelkę zwrotną 0,5 l dedykowaną piwu premium - Żywcowi. To nie wszystkie nowości, jakie przygotowała firma piwowarska z piwnych dziedzictwem sięgającym 1846 r.

Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.



 Wersja do druku         Poleć znajomym

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl
Zapoznaj się z regulaminem.


KATALOG FIRM, Ostatnio dodane firmy: PAPSTAR Tableart Tomasz Miszczak Belgium`s Best Local Pizza Reinex Barry Callebaut POSbistro Convotherm Fondis M&M Gastro Makro Cash & Carry Na Lunch Krosno Winterhalter Gastronom Polska M. Ferber Wypożyczalnia Sprzętu Cateringowego Demi Co. HellCold Voigt Artek Steinberg RM Gastro Caffetea Zakłady Chemiczne EmiChem P.P. Lunch24.pl Gorbi Manitowoc Foodservice Espiga Mazowiecka Grupa Szkoleniowo – Doradcza Iguana - Gastro Cryogen
 O Nas |  Kontakt |  Zarejestruj się |  Klub Gastrony |  Bezpłatne konto |  Bezpłatny biuletyn |  Polityka Cookies |  Opinie o nas |  Cennik |  Nasi Klienci
Copyright by Gastrona.pl 2000