Oszczędzamy czas, redukujemy koszty, zwiększamy Państwa zyski ...

Dziś jest:
20.04.2024
sobota
Wybierz serwis
Nowe produkty i usługi
Strona główna
Informacje biznesowe
Twoja kariera
Giełda pracy
Giełda ogłoszeń
Zapowiedzi
Targi i wystawy
Hotele w Polsce
Konkursy i pokazy
Restauracje w Polsce
Mistrz poleca - Przepisy
Serwis hotelarski
Filmy Gastronomiczne
HACCP
5555 porad
Alkohole
Forum ekspertów
Forum dyskusyjne
Akademia Gastrony
Katalog produktów
Katalog firm
Prezentujemy obiekty
Stowarzyszenia i organizacje
Wydawnictwa branżowe
Katalog firm
Dodaj firmęnew!
Ostatnio dodane firmy
Urządzenia i sprzęt
Smoker
Kaleta Chłodnictwo Prz...
Testo
Winterhalter Polska
Robot - Coupe
Rational
LabelFresh
iPOS
LSI Software
Chef Mate
Artykuły spożywcze
Pizzola
Robvita
Debic
Cukiernia M&K
BOBOQ POLAND
Heinz Polska
Elmak
Baziółka
Frogut
Belfood
Podział branżowy firm
Urządzenia i sprzęt
Profesjonalne zmywarki
Zmywarki do restauracji
Zmywarki do gastronomii
Sprzęt barmański
Wyposażenie gastronomii
Wyposażenie hoteli
Wyposażenie restauracji
Sprzęt gastronomiczny
Urządzenia gastronomiczne
Meble hotelowe
Piece konwekcyjno – parowe
Chemia do restauracji
Odzież i tekstylia
Chemia do gastronomii
Meble nierdzewne
Meble gastronomiczne
Artykuły spożywcze
Sosy i marynaty do gastronomii
Warzywa mrożone do gastronomii
Makarony dla gastronomii
Kawa dla gastronomii
Artykuły cukiernicze
Artykuły piekarnicze
Przyprawy gastronomiczne
Owoce morza
 Pomoc,  Poczta
Alkohole
ALKOHOL TO ODPOWIEDZIALNOŚĆ. PIJ ROZWAŻNIE.


Rusza druga edycja kampanii społecznej Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie, realizowana wspólnie przez producenta alkoholi Johnnie Walker, Smirnoff, Baileys – firmę Diageo i sieć hipermarketów Real.

Celem kampanii jest promocja odpowiedzialnego picia alkoholu. Działania rozpoczęły się w pierwszy weekend marca i potrwają do końca miesiąca. W tym czasie klienci sieci hipermarketów Real będą mogli zapoznać się z 4 zasadami dobrej zabawy:

1. Po każdym drinku wypij szklankę wody. Alkohol odwadnia organizm, dlatego podczas zabawy warto uzupełniać płyny – pijąc na przemian napoje alkoholowe i bezalkoholowe. Dzięki temu będziemy przez całą imprezę w świetnej formie i nie przesadzimy z ilością wypitego alkoholu. Zaleca się także nie pić więcej niż jednego drinka na godzinę. 

2. Kiedy pijesz, pamiętaj też o jedzeniu. Jedzenie przed lub podczas picia alkoholu spowalnia jego wchłanianie. Jeśli więc zjemy coś przed wypiciem alkoholu i między drinkami, mamy dużo większą pewność, że efekt działania alkoholu nas nie zaskoczy, a my w dobrej formie przetrwamy całą imprezę i nie odczujemy efektów ubocznych na drugi dzień.

3. Nie pij, jeśli jesteś niepełnoletni. W świetle polskiego prawa tylko osoby, które ukończyły 18 lat, mogą kupować i pić alkohol. Dlaczego? Często nie zdajemy sobie z tego sprawy, lecz przed osiągnięciem pełnoletności zarówno organizm, jak i psychika człowieka intensywnie się rozwijają. Dlatego używanie alkoholu może mieć bardzo negatywny wpływ na rozwój młodego człowieka.

4. Nie pij, jeśli prowadzisz. Pomyśl o powrocie do domu, zanim z niego wyjdziesz. Złap taksówkę lub znajdź niepijącego kierowcę, który odwiezie cię do domu z imprezy. Picie alkoholu zniekształca naszą zdolność oceny i wydłuża czas reakcji, dlatego po alkoholu nie będziemy w stanie bezpiecznie prowadzić. Narażalibyśmy bowiem nie tylko nasze życie, lecz wszystkich użytkowników drogi!

Każdy, kto odwiedzi stoiska alkoholowe w jednym z 54 hipermarketów sieci Real w Polsce, będzie miał szansę zapoznania się z powyższymi zasadami, dostępnymi m.in. na ulotkach, plakatach, standach promocyjnych i zawieszkach na butelkach alkoholi Johnnie Walker, Smirnoff i Baileys. Na przekazy akcji zwracają również uwagę hostessy, które w tym roku będą zachęcać konsumentów do podpisywania deklaracji Prowadzę. Nie piję. Osoby, które podpiszą ją w hipermarkecie Real, otrzymają drobny upominek – naklejkę na samochód z hasłem, pod którym się zadeklarowały. Co istotne, deklarację będzie można także podpisać za pośrednictwem interaktywnej kampanii na Facebooku.

W ramach tegorocznych działań organizatorzy akcji, Diageo i Real, zaplanowali również konkursy dla konsumentów w prasie lokalnej i wybranych portalach internetowych. Biorąc udział w jednym z nich, będzie można sprawdzić swoją wiedzę na temat zasad dobrej zabawy i wygrać jeden z 60 voucherów na taksówkę o wartości 50 zł.

Ubiegłoroczna kampania, promująca odpowiedzialne picie alkoholu, została doceniona przez konsumentów. W kampanii wzięło bezpośredni udział ponad pół miliona klientów sieci Real. Ponad 80% uczestników oceniło ją pozytywnie, określając jako potrzebną, wiarygodną oraz niosącą istotne treści informacyjne. Hasłem, które było najlepiej zauważane, a zarazem ocenione jako najważniejsze w kampanii realizowanej w 2010 roku, było „Nigdy nie prowadź pod wpływem alkoholu”. Stąd decyzja organizatorów kampanii o podkreśleniu w komunikacji na 2011 rok właśnie tego aspektu odpowiedzialnego picia alkoholu.



Dodatkowe informacje:
Aleksandra Lau
On Board PR Sp. z o.o.
alau@onboard.pl
tel: 22 321 51 00
mobile: 509 777 719

Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.



 Wersja do druku         Poleďż˝ znajomym

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl
Zapoznaj się z regulaminem.


KATALOG FIRM, Ostatnio dodane firmy: Smoker CHEF UNITED PAPSTAR Pizzola Kaleta Chłodnictwo Przemysłowe Testo Winterhalter Polska Rational Robvita Robot - Coupe LabelFresh Cukiernia M&K Debic iPOS LSI Software Chef Mate Grill Kamado BOBOQ POLAND expondo TECNOINOX Heinz Polska Gastromix Matlix Elmak Naczynia Polska CompArt International Baziółka Gros Frogut Alumast
 O Nas |  Kontakt |  Zarejestruj się |  Klub Gastrony |  Bezpłatne konto |  Bezpłatny biuletyn |  Polityka Cookies |  Opinie o nas |  Cennik |  Nasi Klienci
Copyright by Gastrona.pl 2000